در آخرین آپدیتی که در وب سایت کنفرانس مدیریت فرایند انجام شد، سیستم شبکه سازی و ارتباط همسو میان شرکت کنندگان کنفرانس مدیریت فرایند قرار گرفته شد.

این سیستم به این صورت کار میکند که افرادی که در کنفرانس مدیریت فرایند ثبت نام داشتند، یک اکانت شخصی برای خود در سایت ایجاد میشود که با لاگین شدن در سایت، وارد پروفایل کاربری خودشون میشوند.

با وارد شدن به پروفایل کاربری، علاوه بر قراردادن تصویر پروفایل، یک سری فیلدهایی از جمله نام، تحصیلات، سمت سازمانی و … وجود دارند که با تکمیل کردن آن، مخاطبین می‌توانند از پروفایل کاربری شما، یک شناخت نسبی بدست آورند و همچنین میتوانند شما را دنبال کنند ویا حتی شما آن‌ها را دنبال کنید و با قرار دادن مطالب علمی‌ای که قرار میدهند (با تایید مدیریت سایت) برای شما نمایان شود و بتوانید آن را مطالعه کنید.

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید میتوانید متخصصینی که در کنفرانس ثبت نام کردند را مشاهده کنید و دنبالشان کنید و همچنین میتوانید با کلیک روی اسم کاربری آنها، فیلدهایی که تکمیل کردند را مشاهده کنید.

برای ثبت نام در کنفرانس مدیریت فرایند و تشکیل پروفایل کافیست از طریق قسمت ثبت نام در کنفرانس در کنفرانس ثبت نام کرده تا پروفایل کاربری آنان تشکیل شود.

اخبار کنفرانس

فرایندکسب و کارمدیریتمدیریت فرایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره پیام دهید.