رونمایی از نخستین دوره‌های رایگان تخصصی و کاربردی در  چهار حوزه:

  1. مدیریت فرایند
  2. ربات های نرم افزاری و RPA
  3. استانداردDMN و استاندارد CMMN
  4. فرایند کاوی

 

  • آیا می‌دانستید ابتدای قرن 21 موسسه گارتنر اعلام نمود که 90 درصد سازمان هایی که مدیریت فرایند را در سازمان خود پیاده سازی نکنند در مقایسه با سایر سازمان‌های رقیب که این متد را اجرا کرده اند در بازار شکست خواهند خورد؟
  • آیا می‌دانستید براساس گزارش موسسه مک کنزی RPA یک پیشرفت نویدبخش در زمینه اتوماسیون یا خودکارسازی کسب و کار است که باعث نرخ بازده سرمایه گذاری (ROI) ۳۰ الی ۲۰۰ درصدی در سال اول می‌شود؟
  • آیا می دانستید با یادگیری استاندارد CMMN و DMN در کنار BPMN می‌توانید طیف گسترده‌ای از روش‌های کاری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مدل سازی کنید و از این طریق فرایند‌های اجرایی و تصمیم‌گیری را در سازمان یا شرکت خود شفاف‌تر و نهایتاً مجموعه خود را موثرتر به اهداف از پیش تعیین شده هدایت نمایید؟
  • آیا می‌دانستید تا سال 2028 بازار فرایند کاوی به بیش از 7.5 میلیارد دلار خواهد رسید؟ با یادگیری اصول فرایند کاوی قادر خواهید بود ناکارآمدی‌های پنهان، تنگناها و پتانسیل اتوماسیون موجود را کشف نمایید و بدین ترتیب هزینه‌های فرایندهای موجود در سازمان را کاهش دهید

متقاضیان گرامی به اطلاع می‌رساند دوره‌های مذکور زیر نظر برترین اساتید این حوزه در کشور برگزار خواهد شد.

 

برای پیشرو بودن این فرصت تکرار نشدنی را از دست ندهید، هم اکنون در دوره‌های فوق ثبت نام نمایید. برای شرکت در این کارگاه ها باید در کنفرانس مدیریت فرایند ثبت نام کنید. اینجا را کلیک کنید.

اخبار کنفرانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دریافت مشاوره پیام دهید.